Sick twisted strange kind...

Två konstateranden:
1) Jag måste rycka upp mig! Livet blir inte bättre av att bara sitta och deppa. Ska gör det jag kan bäst och höja volymen på musiken! Har egentligen mycket att se fram emot -->Ericas 25 års firande, Pendulum mm

2) Jag behöver en skoter! (eller annat snöfordon) Efter snöstormen det senaste dygnet så höll jag inte på att ta mig hem. Toyyan stannade 20 meter från min infart och vi kom inte framåt!! Hjulen fick inget fäste alls på vägen, det bara svarvade!! Det slutade med att jag fick rulla baklängesen ner för backen igen och köra en annan väg runt. Även där finns det en brant backe så det var precis på gränsen att vi tog oss upp! Fick ladda allt vad som gick..Sen när vi skulle köra upp för infarten var det samma visa. Tog oss upp precis. Hoppas dom har grusat till i morgon..

För att peppa mig själv lite har jag "tröstshopat" lite över nätet. Student, Vad då? *haha*: 3 Vampyr filmer, The Vampire''''s Assistant, Lost Boys 2 och 3 och Hardcore Superstars nya skiva, signerad!
Letade egentligen efter en ny vinterjacka och vinterskor men hitta inget roligt..

Vill gifta mig med Jocke i Hardcore Superstar, finns nog ingen vackrare kille..*sucka djup* och rösten hans röst är fenomenal. Kan inte bli mycket bättre. 2 Gånger har jag sett dom live, förhoppningsvis blir det en 3:e gång i januari!



Screw the people that don't understand..-Mark Hoppus

Kommentarer
Postat av: Erica

Haha först tänkte jag, men Sara jag fyller ju år i juli =) men efter ett tag fattade jag vad du menade! Haha minnet är inte det bästa :D

2010-11-11 @ 10:18:19
Postat av: JS projects

Sv: Härligt att höra :) Alltid lika kul att hitta nya bloggar att läsa :)

2010-11-11 @ 16:13:49
URL: http://jsprojects.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0