En dag mitt i veckan...

Onsdag...
Sitter hemma hos NiZse med en öl brevid mig. Hon håller på att fixa sig inför kvällen.
En liten mitt i veckan fest känns skönt. Ut och dansa och bara glömma vardagen.

Inte för att det är nåt fel på min vardag egentligen. Måla, teckna, umgås och spela innebandy..
Det är bara det att det börjar bli höst, om några dagar skulle Sarah flyllt 27, alla känslor och tankar går på högvarv.

Varför är det alltid roligare att göra det man vet att man inte borde göra? Jag vet att jag inte borde men ändå så gör jag det hela tiden. Sms å allt..Men det känns juh bra?

Börjar gilla Sundsvall mer och mer, vilket känns bra. Fler härliga människor i klassen och roligt att gör nåt mer än att hänga i på samma gamla ställen i Bollnäs, även om jag saknar alla min vänner i Bollnäs så hjärtat nästan brister.
Hade dom varit här hade livet varit underbart.
Men nu blir det röj på dansgolvet iaf. Ses i dimman!

*rock on*

Lyssnar på: A Drop in the Ocean - Ron Pope // Gubben i Lådan - Daniel Adams-Ray

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0