Fotouppgift: Lycka...

Från början tyckte jag det lät som en lätt uppgift, sen började jag tänka om...Att försöka fota en bild som symboliserar lycka utan att bli klysigt var svårare än jag trodde. Vill juh gärna att det ska bli bra också.
Fotade lite hästbilder på jobbet och lite annat men inget kändes riktigt bra, så tillslut så hade jag turen att några grabbar ställde upp som modell. Tyvärr så dog min kamera då, så klart! Fick inte riktigt dom bilder jag hade hoppats på från början på grund av det, men några blev det iaf. Tror jag kommer att köra på någon av dom här:







Kanske inte super tydligt att det symboliserar "lycka" men lite förklaring tror jag att jag kan sälja det. Vad kan vara mer lycka i livet att få vara frisk i kropp och själ och få hänga med sin bästa polare?

Tur att den här märkliga helgen är slut och skolan börjar igen. I morgon ska jag hämta ut våra Halloween kläder!
*rock on*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0