Klumpig...

Att jag är klumpig är ingen hemlighet, men det måste väl finnas gränser?!
Åkte till Birsta idag...upptäckte väl där att jag glömt i min plånbok hemma i lägenheten!! *Bra Sara! j'vligt smidigt*
Blev inget shopande..behövde nya lurar till ipoden, saker till halloween, vinterskor och säkert nåt mer, men istället blev det ingenting.

I morgon drar jag till STHLM med klassen. Ska gå på National, Moderna och Fotografiska. Sen ska jag bo hos världens bästa Malin och umgås med henne och några till. Ser verkligen framemot det. Ska försöka hinna med så mycket som möjlig innan jag rullar mot Sundsvall på lördag morgon för att spela match mot Klockarberget på lördag och sen Söderhamn på söndag..

Söderhamn ja...Kommer kännas konstigt att möta min gamla lagkamrater. Jag ska juh spela med dom inte emot dom! Undrar om det kommer bli några felpass..? Vet åtminstonde att det kommer bli så kul att se dom igen! Hoppas man hittar fokus till matchen sen bara. Verkar kunna komma en hel del publik från Bollnäs också, KUL!
Ryktas att Signe ska spela..henne har man juh dansat med förr. Får se vem som är snabbast i år *hehe*
Hatar Söderhamns hall, den är som en grotta; mörk och värdelöst mjölksyregolv.

Nu lär jag fram med resväskan och välja ut vilken outfit och vilka partyskor jag ska ha med mig. Har juh sisådär 20 par highheels att välja mellan *haha*


Vickan, Pecka och Sigge möter jag förhoppningsvis på söndag!

Ladda ipoden, packa kameran och lämna all trötthet här bakom mig, kanske jag hinner träffa honom där nere också *smile*
Bara att tagga till nu









Kommentarer
Postat av: Sigge

Ja du Roos. På söndag möts vi i olika tröjor.

KÄnns ju helt skumt!

det ska bli jätteskoj att få träffa dig, men att spela mot dig känns ju mindre roligt.

Men men, må måste lag vinna :)

Roligt om det kommer lite bollnäbor och kollar!



Kram på dig!

2010-10-28 @ 09:52:40
Postat av: Åsa

Dom bytte golv i hallen i fjol så de e inte riktigt lika illa nu längre;P

Ses på söndag!:D



kram

2010-10-29 @ 15:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0