Resan till huvudstaden...

Tidigt på torsdag morogn rullade vi med buss från Sthlm. Jag lyckades sova större delen av resan trots allt runt omkring.
När vi kom fram käkade vi lite innan vi begav oss till National museumet. Verkligen imponerad av alla tavlor där. Vissa var så otroligt välgjorda att man nästan kunda tro det var ett fotografi. Vissa var så stora så man inte förstod hur dom lyckats. Blev väldigt inspirerad samtidigt som man insåg hur dålig man själv är *haha*


Efter det gick vi över till det Moderna museumet. Orkade inte ta några bilder där. Hittade inget jag riktigt gillade heller, allt var bara för konstigt..Bara dom "Ryska-affischerna", dom var rätt mäktiga.
Sen åkte jag hem till Malin där jag bjöds på god tacos! Efter det åkte vi in och tog en öl med några från klassen.
Var rätt trött och sliten så det blev en tidig kväll.



På fredag morgonen begav vi oss till fotografiska där Pieter ten Hoopen och Sandy Skoglund hade utställning. Två helt olika fotografer. Det fanns även en utställning som handlade om Fashion. Många läckra bilder, men nästan för många..blev så trött så man missa nog en hel del tyvärr..



Efter det drog jag och några till ner till centrum där det blev HM och sen Gamla Stan. Hittade på mycket kul i Gamla Stan, tittade på underliv i sten och drack mjöd på Sjätte Tunnan. Mysigt värre! Älskar Gamla Stan.



På kvällen gick jag och Malin och åt med några av hennes kompisar på Nalen, mycket god mat och trevligt! Champange är det inte varje dag man dricker! Sen hamnade vi på Momma, nån gayklubb på söder innan vi gick på nåt ställe som hette Eken. Var en trevlig kväll med ännu bättre avslut.
Sov inte många timmar innan jag var tyvungen att kliva upp och ta tåget tillbaka till Sundsvall. Allt gick grymt smidigt och jag kom fram i tid. Bra SJ! Fick skynda mig till matchen som vi tillslut vann!
Det var några riktigt bra dagar i Stholmo.
Resten av bilderna kommer på PIXBOX så småning om..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0