Sista inlägget...

Bollnäs/Alfta IBKs sista inlägg--> HÄR

Jag läste det först nu, ikväll. Var bara av en slump jag skulle gå in där och titta på bilderna..
Vi hade flera fantasifulla textförfattare i vårat lag men Åsa låg nog i topp. Sista B/A låten:

Hipp Hurra för här kommer bumbibjörnarna:
The Bollnäs/Alfta-version


Stora å starka, helt utan å knarka
och deras motståndare förlorar igen
se dom utklassa, å som de kan passa
Djupt inne i Hälsingland lirar dom än


Hipp Hurra för här kommer Bollnäs/Alfta
Spelar innebandy som i drömmarna
å ni får gärna komma å se

Innebandyklubban, den magiska pinnen
och visst blir man grym, om man skjuter rätt med den
Fränsta och Sundsvall, dom står de allt pall
De kämpar men pumorna segrar igen

Hipp Hurra för här kommer Bollnäs/Alfta
Spelar innebandy som i drömmarna
å ni får gärna komma å se


Skrattar fortfarande när jag läser den *ler* Det lät inte så vackert när vi sjöng den på Warpenbåten *haha*
Love you all!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag fick ju höra den i telefon..tycker det va vackert jag, ehem...;D

2010-10-29 @ 15:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0