Svartvik en söndagkväll...

Nu så!
Just nu bor jag i en labyrint av kartonger men allt är här iaf. Känns bra.

Tur man har snälla föräldrar och en snäll bror som ställer upp och hjälper en flytta!
Men det gick otroligt smidigt måste jag säga, gick mycket lättare att tömma släpvagnen än vad jag hade trott.

Tvn är på, datorn funkar hyggligt, och musik strömmar hur högtalarna. Så skönt att känna att man har ett hem igen!
Där jag kan spela hur mycket Blink, Rise Against eller vad jag känner för. Gå runt naken om jag så vill det, utan att behöva bry sig om andra.

Även om Sofie, NiZse och Johan ska ha en stor kram. Hade blivit rejält besvärligt utan dom..

Får se hur det går att sova här i natt...Om alla konstiga ljud kommer hålla mig vaken eller om det finns några spöken här. Första natten brukar jag alltid vara lite nervig, även om det är otroligt skönt att få tillbaka min egna underbart sköna säng.
Känns bra att det sitter en säkerhetskedja på dörren på nåt vis.
Lägenheten just nu:
 

*rock on*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0