Vårkänslor vs ångest...

Känslorna varieriar mellan ångest och vårkänslor!

Orsaker till ångest:
-Artebtsprover till serietecknarskolan
-Snart slut på skolan..så skills vi alla för vinden.
-Vad händer i höst? Vilken skola kommer jag in på och vilken stad kommer jag att bo i?
-Hur ska jag göra med lägenheten? Säg upp den nu eller chilla?
-Kommer jag få lägenheten på Södermalm (Sundsvall)? och vad gör jag om jag får den?
-Pengar pengar pengar..måste jobba som en liten slav i sommar för att få allt att gå ihop och för att få råd att göra nåt roligt också.
-Vilken festival ska man välja i sommar?
...osså lite till djupare saker.

Orsaker till vårkänslor:
-Sol!
-Värme!
-Converse
-Mjukglass
-Bultande hjärtan
-Bara upploppet kvar innan sommaren!
-Bra musik

Sen för att fira alla pengar jag får tillbaka från skatteverket investerade jag i 6 ny filmer (till ett pris av 200:-)
Dom blev: Scareface, Caritos Way, Clockwork Orange, Kick Ass, Inception och Boondock Saints II *FYND*
Första filmerna jag köper för i år, rekord för min del.

Hade vela åkt till Stockholm och gå på konsert i helgen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0