Skor skor skor...

Jagar runt över hela internet efter nya Converse skor just nu.
Sen jag har upptäckt att dom bara kostar hälften så mycket utomlands, som i tex UK, som dom gör här i Sverige så vägrar jag köpa här hemma. Sjukt att det ska vara sån prisskillnad! WTF liksom!

Hittat en sida där jag får två par Converse plus frakt för samma pris som ett par här hemma, ca 700:-...
www.grindstore.com
Enda problemet är att jag har för små fötter, dom hade dåligt med 36. Typiskt!

Däremot hittade jag dom här istället som jag vill ha:

VILL HA!

Kat von D posar med ett par, har alltid vela haft såna sen jag såg hennes men trodde det var någon speciell Limeted Edition...men nu kanske jag kan få ett par egna! Wiihiii

Beroende? Jag? Neeee...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0