My new darling...

Idag har jag bränt pengar, mycket pengar. Investerade i en systemkamera. Inget avancerat men duger gott åt mig, och nöjd är jag!



Tog den på en premiär tur ikväll till Nordichallen för att kolla på fotboll. Funkade riktigt bra! Inte för att det var speciellt avancerade bilder, lekte lite med slutartiden och bläddrade genom menyerna.



Alnö vs Sunds IF 2

Dags att plugga. Ska lämna in en uppstats i morgon som jag inte börjat på *hehe* Kanske dags att börja nu..

By the way...
Lillebror fyllde 25 idag!! Grattis!!
Bild från i helgen när Rengsjö vann Ljusnan Cup, bror längst ner till höger.
Fotat av: Anna Alverhag

Kommentarer
Postat av: Frida W

Det där är en väldigt fin kamera, med lite bättre objektiv så kan den bli riktigt grym!

2011-02-10 @ 17:42:32
URL: http://findingbabyland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0