Hardcore Superstar och en lycklig tjej...

Vilken lyckade jäkla kväll det blev! Jag kände mig som en rockstar!! Överallt träffade man underbara, roliga, coola och trevliga människor. Både kändisar från förr och nytt folk.
Gillar verkligen att åka hem! Skönt att höra av folk att man är saknad!

Dagen var intensiv, men det är så det ska vara, först innebandy match. Kollade på Bollnäs/Hertsjös div 1 herrar när dom som spöade Sala-Silverstadens lag med 9-7. Träffade härliga och saknat folk redan där.
Sen fortsatte jag och Emma ut till Runemo för en liten fotosession med läckra hästen Jocke R.G. Det blev ca 100 bilder innan vi rullade till Åsbacka för att göra oss i ordning inför kvällen..
Förfesten blev sen på Bolle med mänger av roligt folk och lite dans och grönt toapapper *haha*

Sen vid elva anlände jag och Frida tillsammans med Einar och Lindén. Jag gillar verkligen Tuppens, finns inget ställe som det! Efter att inhandlat några Mariestad minglade vi runt tills helgens höjdpunkt började: Hardcore Superstar klev på scén!!
Jag stod längst fram och studsade av glädje! När dom spelade Liberation var jag helt exalterad! Första gången jag hör dom köra den live. Dom körde en rätt schysst blandning av nya och gamla låtar. Synd konserten inte var längre så dom hade kunnat trycka in några fler låtar...
Efteråt studsade jag fram resten av kvällen, njöt i fulla drag, dansade lite till och träffade mer folk. Synd att tiden tog slut. Hade gärna stannat kvar ett par timmar till, massa folk jag inte hann med att prata klart med *haha*
Somnade sen med ett leende på läpparna och ringande öron..





För alla bildern
--[ PIXBOX ]--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0