It's go go, not cry cry...

Shit vilken lång måndag jag har haft, tur att den tagit slut nu.
Åkte strax för sju från Rengsjö för att precis hinna upp till vårat fotoprov, bara en halv timme försent. Fick skriva fortare än Sonic springer, hann svara på all frågor iaf innan tiden tog slut, får se om det räcker till ett G eller ej..

Redovisningen gick jätte bra och jag fick bara positiva kommentarer för bilderna.
Var helt slut när jag kom hem men har ändå lyckats grund måla tre tavlor och käkat årets första Semlor! Smakade ljuvligt.
Avslutade kvällen med att titta på Planet Terror! En film som verkligen ligger på min tio-i-topp lista. Älskar allt Robert Rodriguez och Quentin Tarantino gjort!

"El Wray: I like the way you say 'fuck'. Cherry Darling: Good. Fuck you."



"El Wray: I never miss.."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0