Rollercoasterhelg...

Den här helgen har verkligen varit en berg och dalbana!

Fredagen blev bara chill med massa film och färg. Snart klar med hästtavlorna nu..

På lördagen var det först match som gällde. Det var sjukt struligt innan matchen, och inte blev det bättre under matchen heller *suck* Så frustrerad. Så jobbigt att nåt man älskar att göra får en att må så dåligt.
Att jag spelar så fruktansvärt dåligt gör mig ännu mer less. Gör massa misstag jag normalt sett inte brukar göra, när koncentrationen är som den ska iaf.
Gjorde ett mål igår trots allt detta men det räckte inte på långa vägar..vet inte ens vad matchen slutade. Vi förlorade iaf.
Ge mig lite motivation! Behöver det för att se en anledningen med att åka 5 mil tur och retur och jaga boll..

Kvällen däremot blev galet bra istället. Förfest hemma hos Madde med Linn och Ann och några polare till Madde. Hade grymt trevligt där och kvällen fortsatte ännu bättre på Allstar. Dom spela så otroligt rolig musik och vi fuldansade större delen av kvällen *haha* Träffade fler schyssta människor där. Riktigt lyckad kväll! Vela att det roliga aldrig skulle ta slut.
Allt detta lede till att söndagen blev segare än segast, men skönt det också. Försöker hitta en kroppsdel jag inta har ont i *haha*
Nästa helg blir det Bollnäs och Hardcore Superstar iaf!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0