Dressinäventyr...

Så i lördags gav vi oss iväg, ett helt gäng, för att trampa dressin!

Det slutade med att vi cyklade Delsbo-Näsviken tur och retur. Det är ca två mil dit, enligt Google Maps, men cyklade inte enda fram till "centrum" heller.
Kul och inte så jobbigt som jag trodde det skulle vara. Blev lite jobbigare på hemvägen sen EP råkade ha av en trampa på våran dressin, så endast en person kunde trampa åt gången. Jag cyklade med honom och Gugge.

En riktigt trevlig dag, hade gärna kunnat fått varit lite mer sol, och jag ska erkänna att jag var livrädd ibland!
Trodde seriöst att vi skulle spåra ur och dö flera gånger *haha* Det gick väldigt fort bitvis. Undrar hur många km/tim man kommer upp i?
Bröderna Hjalmarsson fixade 3 eller 4 urspårningar, var av den första när dom skulle prova att stegra med den! Alla överlevde. Vi provade nog det mesta man kan göra med en dressin *haha*

Några bilder:











För alla bilder gå till Pixbox som vanligt..
Dröjer dock några dagar innan resten av bilderna kommer
(Har överskridigt min gräns)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0