Snart, mycket snart...

Sitter framför datorn och äter jordgubbar och glass. Såå ljuvligt! Ännu ljuvligare är att jag har plockat jordgubbarna själv ute i vårat land. Det är dom absolut godaste gubbarna som finns! Dom smakar så otroligt sött och saftigt. Fanns så många den här gången att det räckte till två portioner..Nöjd!

Önskar att sommaren aldrig ska ta slut...känns som om den gör det snart...När brännbolls yran är slut nästa helg kommer det även kännas som om sommaren går mot höst.
Men jäklar vad roligt vi ska ha iaf!!
I år heter vi Bravehearts 2.0 och kommer möta: Kretsen, Solsidan och BK Mitch i grundspelet. Jag är så taggad!!
Kilten är fram plockad, flaggan redo..

Har knappt återhämtat mig från Getaway heller, halsen känns som slakt och jag vill mest sova hela tidan *haha* Men värt var det!

Närmsta tiden då:

-I morgon åker jag och familjen upp till Sundsvall för att packa ner lägenheten..
-Torsdag eller fredag får jag besked från Högskolan i Gävle... *dör av nervositet*
-Lördag åker vi och trampar dressin mellan Delsbo och Hudik
-Söndag är det brännbolls match mot Åkez
-Måndag ska vi se sista Harry Potter filmen!

Sen börjar uppladdningen inför yran!

Ska fortsätta njuta av jordgubbarna nu och skissa vidare på Anders Friden!

Kommentarer
Postat av: Jossan

OO, jag spelar ju i Solsidan ;)

2011-07-13 @ 20:42:06
URL: http://jossanelversson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0