Bloglovin...

Följ min blogg med Bloglovin

I brist på inspiration, mest beroende på vädret, så har jag börjat läsa fler bloggar.
Så anslöt mig till skaran på Blogglovin så jag slipper hålla reda på adresser och klick runt så mycket.
Samma sak gäller för er om ni väljer att klicka på länken. Rätt soft!

Annars då: TRÖTT.
Tur jag är ledig i morgon iaf, sen blir det jobb på fredag med pållarna. Hoppas verkligen Silvia fölat tills dess!
Hon hade datum förra helgen, magen är hur stor som helst. Vill att det ska komma ett föl nu...

Sen till helgen drar jag upp till Sundsvall för att hänga med dom bästa där uppe, kolla lite fotboll, festa järnet och dansa loss till Movits!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0