Bye bye Svall...

I alla fall för ett bra tag.
Nu är i princip hela lägenheten ned packad i kartonger (igen!)
Jäklar vilket slit. Har ångest för allt som har med det här att göra just nu..

Lika igår på krogen blev jag lite sentimental när vi satt och pratade om vad som ska hända inom en snar framtid *haha* Så jäkla överkänslig just nu, mer än vanlig.
För även om man kommer fortsätta hålla kontakten och var polare så är det slut på den tiden som varit..
Man kommer inte kunna träffas lika ofta längre, vilket får hjärtat att blir sorgset.

Har träffat många härliga människor under det här året, och fått ett gäng med nya vänner! Men framför allt kommer jag sakna Madde och Victor..Utan dom hade det här året varit mycket tråkigare.
Så är det och det är inte mycket att göra åt det, men just nu vill jag bara få veta!

Kvällen i övrigt bjöd inte på några större nyheter mer än att det spontant dök upp ett gäng Bollnäsbor, vi chillade med en öl på Jacks, sen blev det ett ombyggt Allstar innan kvällen avslutades på Max *i lööve chilicheese!*

Söndagen blev tuffare än vad jag hade kunnat föreställa mig. Ut till Hartungviken med innebandylaget där det blev mängder av tävlingar: Innebandybrännboll, fotboll, rugby, säckhoppning och massa andra stafetter. Jag var helt slut efteråt! Vårat lag "Team Boxplay" vann iaf den tuneringen! Efteråt blev det lite prisutdelning och vi fick ett litet pris var allihopa. En trevlig men jobbig dag. Hann även med att säga hej då till lite folk som jag kommer sakna.
Avslutade dagen med att packa ihop det sista och fylla bilen full med saker innnan jag rullade mot Rengsjö igen. Helt sliten nu och med nackspärr!

Anyway..Det här är min kära namnlösa rökelsedrake:
En av mina käraste ägodelar. Köpte honom på cirtyfesten i Gävle för väldig många år sedan (2003?) Bar honom i famnen då och var livrädd att han skulle gå sönder..men vi klarade det, och inför varje flytt jag har gjort så får han alltid åka i passagerarsätet bredvid mig, sen jag är rädd att det ska hända någonting annars *haha*



Nu står han här på bänken bredvid och funderar vart nästa adress kommer att bli..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0