I ett enda ögonblick...

Idag på jobbet fick vi reda på en tragisk nyhet; Roger N från Hagmyren, i Hudik, har avlidigt i en olycka.

Det kom som en chock för alla. Så otroligt hemskt.

Jag lärde känna Roger när jag gick travprogrammet i gymnasiet, då vi alla fick göra praktik i hans stall. Det var en rolig tid då man lärde sig mycket. Roger var en av dom tränare som inte var bangen att låta oss elever prova saker. Kommer ihåg hästar från den tiden som Cafu, Ima Boy och Mr Run..

Sen hade vi Birdie Hammering som jag fick låna till våra licens lopp. Jag tyckte då hon var den snabbast häst jag någonsin kört. Jätte snäll och startsnabb som en vessla.

Det var roliga tider på Hagmyrens travbana.

Kommer alltid minnas Roger som väldigt glad och framåt. Alla tankar går till hans familj just nu...R.I.P




Helt sanslöst hur fort livet kan ändras, på mindre än ett ögonblick kan allt bara vändas upp och ner.
Än en gång inser man hur skört livet är.
Man är här ena sekunden och nästa finns man inte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0