Jack and Jones reklam...

Idag hamnade vi i en diskussion som startade med en reklamfilm.

Jack and Jones, kläder för killar, har släppt en reklam där dom spelar extremt mycket på sex och alla tjejer är avklädda medan killarna är fullt på klädda.


Åsikterna gick lite olika i målerisalen, några tyckte inte den var så farligt medan andra vela anmäla den direkt. Några tyckte all reklam är bra reklam, några tyckte den var direkt kvinnoförnedrande... Kan nämna att det bara var killar som gillade den.

 

Jag brukar inte reagera på reklam, mer än att jag tycker dom är tråkiga, men den här gick bara över gränsen! Såg den första gången när jag och Linn var på bio i fredags. Den kändes bara så jäkla billig och slampig, allt tjejer behöver göra är att skaffa silikonbröst, svanka och jucka så är det klart sen.

 

Anser Jack and Jones att dom har så fula kläder så dom måste distrahera grabbarna med snygga tjejer för att dom ska handla?

För vem tittade på kläderna? Inte jag iaf...

och vart blåser blondien?!

 

Lyckats har dom iag gjort som gjprde reklamen, på ett eller annat sätt, sen alla pratar om den..

Hur som helst är den pinsamt dålig. Dags att byta ut ”manusförfattaren” till någon med mer fantasi!





Jisses..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0