Lite filmer...

Har slukat några filmer dom senaste dagarna. Överlägset bäst var filmen jag läste om på Alexandras blogg:
Scott Pilgrim vs The World!
Den coolaste, grymaste, roligaste och konstigaste filmen jag sett på länge, men så överlägset skön med sina mortal-kombat scener och andra kick-ass scener!



Film nr 2 var: Smokin Aces 2: Assassins Ball
Mycket pistoler, blod och död. Perfekt en söndag kväll.


Film nr 3: Faster
För att citera Mr Filip: "lite skön våldsporr med The Rock". För första gången på länge blev jag överaskad i slutet av en film. Jag var inte beredd på den twisten vilket var kul! Hade tänkt mig ett helt annat slut.
Oliver Jackson-Cohen som spelar Killer dreglar man gärna över *haha* men hur nice ser han inte ut i sin första scen i filmen...



Dränker mig i filmträsket och försvinner från verkligheten för ett tag...letar nya filmer att se. Vill se massa nytt förutom romantsika komedier elller annat lyckosmör!

Kommentarer
Postat av: NiZse

oh ja Oliver Jackson-Cohen är en PUDDING (Stänker lite spott när jag uttalar PHUDDING o dregglar lite)

2011-03-02 @ 22:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0