Matchen som var..

Som sagt lirade träningsmatch mot Klockarberget igår som vi vann med klara 8-1.
Glad att jag åkte upp, sen det var riktigt roligt att spela!
Själva spelet var lite svängit, och personligen så gjorde jag några riktigt bra saker, och en jätte tabbe *haha* Hände när jag ska driva upp bollen, hela motståndar laget står på sin plan halva när jag plötsligt tappar/glömmer bollen! Hur pinsamt var inte det *haha* Som tur var rädde vi upp utan några större problem. Skyller allt på att det inte fanns något syre i den väldigt varma hallen!
Men det som var extra kul var att laget funkade riktigt bra trots att vi inte spelat ihop oss någonting. Dom tidiagre träningarna har varit fokuserade på andra saker som exempel Värsta Cupen.

Vi får se om det blir Alnö/Timrå eller Söderhamn i höst...Bollnäs finns juh också...Hur som helst blir det nog en rolig säsong 11/12



Äntligen tillbaka med min kära nummer Nitton


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0