Pirates of the Caribbean 4...

I går var jag och såg den fjärde delen i POTC!
Hade egentligen lovat att vänta tills jag kom hem till Bollnäs, men jag kunde inte hålla mig så jag gick med Madde och Macke här uppe istället.

Det var lite delade meningar om hur pass bra den var efteråt, men vi var iaf alla överens om att den inte var dålig. Jag älskade den och vill mer än någonsin vara en pirat på dom sju haven!

Älskar alla detaljer i filmen, speciellt Kapten Barbossa, han blir bara bättre och grymmare för varje film! Allt från benknotorna på Queen Anne's Revenge till flaskskeppen. Miljöerna, ja allt!

Och det bara måste komma en del fem! Det är som upplagt för en uppföljare! Jag hoppas på det, även om jag helst hade vela sett den nu och på en gång.


Vill se den igen!
Det fanns även en "Pirates Meny" att köpa, vilket självklart jag inte kunde motstå. I den ingick denna plastmugg som går att återanvända och en popcornskål med matchande döskalle! *haha* Hur bra som helst! Och jag fick Kapten Sparrow som figur.
Alla som varit hemma hos mig har ju sett popcornskålen från den första filmen som står i min bokhylla..


Kommentarer
Postat av: Nizse

Mja, kom just hem från filmen och är väl inte speciellt imponerad. Kändes inte som om den hade något nytt att komma med men kapten jack sparrow är ju alltid lite kung iallafall.

2011-05-22 @ 00:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0