Halloweenfest a'la Palladium...

Igår var det Studio 69 Halloween på Palladium hemma i Bollnäs.
Jag drog dit med Linn, Emmelie och Emelie och hade himla roligt! Träffade resten av vår skön liga där också.
Var ruskigt bra musik hela kvällen! Lämnade knappt dansgolvet!
Tyvärr glömde jag min kamera på första förfesten så det blev inte så många bilder tyvärr..får se om jag kan "sno" några av någon annan..


R.I.P.Unzel blev återupplivad igår, för dom som inte vet så halshöggs hon..
Riktigt kul att vara blond ett tag!



Linn, Emelie och Emmelie!


Evve och Bat-Jonas!

Lätt coolast på festen! Snodde bilden från Blom, kände att alla förtjänade att se!
Några av dom våldförde sig lite på Spindelmannen på väg ner också *haha*

Dock ett problem: Jag får inte bort blodet på halsen! Det sitter som berg..
Fundera dock på att ändra planer inför nästa Halloween fest, så vi får se vilken figur jag blir då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0