IN FLAMES...

In Flames på Maxim var helt fantastisk. Det var svettigt, intensivt, stenhårt och galet!
Sjukt kul att se In Flames röja på en mindre scen. Jag har annars bara sett dom på stora arenor med folk på närmare 20 000 i publiken, så det var en en annorlunda upplevelse. Detta var 6:e gången jag såg dom på scen, och jag kommer se dom fler gånger. Dom är sjukt proffsiga och levererar alltid.
Anders lät lite hes mellan låtarna men det var inget som påverkade framträdandet. I slutet av konserten hade vi lyckats tagit oss fram till scenen, kändes ibland som om jag hoppde över resten av publiken! *haha* Fick ju också ett plektrum i slutet vilket var grymt! Bästa spelningen hittills i år!




PIXBOX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0