Mark Mackemurum...

Okey, Mark har kommit fram till Malta nu iaf..tyvärr har han dragit på sig en infektion under resan...
Hoppas han frisknar till fort och att han anpassar sig fort. Är just nu 30 grader i Italien och Malta.
Så varmt har det inte varit på hela sommaren här, han lär få solsting. Hoppas hoppas verkligen det går bra nu.

Sjukt tungt fortfarande, just nu är det bara Bruno som inte ligger på minus listan av dom andra hästarna.
Det är inte deras fel, men det är helt enkelt inge roligt längre..
Det kommer säkert att ändras, men just nu vill jag bara ha semester. Less på allt som har med hästar att göra.
Hoppas det blir roligt att komma tillbaka till Gävle...

Min hjärna har börjat snurra i varv, som att jag kanske kan få tillbaka honom när han tävlat färdigt...Det kostar bara ca 20 000:- med transport...om jag kanske köper honom för slaktpengarna av ägarna då..Tänk om, tänk om...

Större delen av hjärnan inser att den chansen är minimal, men det känns bra att ha nåt att hoppas på..

Ser fram emot att åka ner, vet inte när det blir men hoppas det inte dröjer allt för länge. Deras tävlingssäsong är mellan september och maj någon gång, sen blir det för varmt.. Suck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0