Sommaren slut...

Löven har börja färgats gula, jag är på katastrofhumör och i helgen blir det flytt till Gävle, igen.
Tror jag behöver gå på anger management eller få utlopp för mitt humör på annat vis...
Nå så djävulskt lättretlig just nu...den här sommaren har gjort mig än mer cynisk. Ja jag är fortfrande bitter för Mark..
I morgon är det sista dagen på jobbet för den här sommaren, och nästa vecka är det full fart inför n0llningen som drar i gång på onsdag. Alla förberedelser börjar falla på plats, jag har min utrustning i ordning och mitt humör kommer att passa min karaktär perfekt ^^
Hoppas verkligen årets n0llning blir lika rolig som vi hade det förra året...vilka minnen *hehe*
Några bilder från vår n0llning:
Helt sjukt att det redan gått ett år, där hade jag inte den blekaste om vilka lirarna var som satt bredvid mig,
nu vet jag inte hur livet skulle se ut utan dom..
(Även om jag just nu är sjukt sugen att säga upp allt och dra till Nya Zeeland istället, tur för dom att jag är flygrädd ^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0