December sammanfattning...

Av någon mystiskt anledning dök inte det förra inlägget upp. Skumt...
 
Det var synd, det hela var en sammanfattning om helgen i STHLM.
Det blev en mysig helg, synd på vädret bara: snöblandat regn och snömodd.
 
Vi var ju på Debaser och såg The Bronx. Måste säga att det var en av dom grymmaste spelningar jag varit på!
Även om jag varit på punkspelningar tidigare, var det första gången jag var på en spelning där det inte fanns nåt staket och vakterna inte rörde en min om vad som hände framför scen! Det var svettigt, vilt och galet! Sverige brukar ju vara duktiga att ha så mycket säkerhet att det nästan blir tråkigt. 
 
Aldrig har jag sett så många människor kasta sig hejdlöst från scen ut i publikhavet (med blandade resultat).
Matt Caughthran, sångaren gav sig ut flera gånger bland publiken. Jag var helt facinerad av hans röst, mäkta grym!
 
Förbandet till The Bronx var Honningarna från Norge.Det visade sig vara ett specielt band...den ena var klädd i militärkavaj, en annan i arbetsoverall och sångaren såg ut som en proper skolpojke, men dom var helt galna!
Sångaren spelade cello (!!) så taglet flög från ståken, det var riktigt mäktigt att se. Ljudet från cellon var ett riktigt schysst inslag, gillade det starkt. Det var en "döds-cello"! Stenhårt! Han såg ut som en galen Angus Youngs fast med cello *haha*
 
Resten av helgen bestod av god mat, lite shoping och knäckäpplen!! Ljuvligt, skulle kunna äta ihjäl mig på dom.
 

 
Resten av veckan har bara bestått av jobb i stallet...tur att hästarna är fina och snälla, så det blir lite lättare att kliva upp på morgonen..
Jobbar i helgen också, hoppas det blir vettigt väder så man kan ut och rida utan att frysa ihjäl eller snöa över.
Lomen och Flirten måste iaf röra på sig, vi ska nämligen åka till Solvalla på annandagen och tävla.
Flirten på V75! Det blir spännande, så gäller att vi är i form. Hoppas Lomen lämnar galoppskorna hemma i Växbo också.
Det kommer bli första gången jag selar ut några hästar sen Mark åkte till Malta....det var i augusti..
 
Så det var det..och på måndag är det Julafton. Helt galet, och vi har en riktigt gran!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0