Baglady...

<..Gävle-Bollnäs-Gävle-Bollnäs-Borlänge-Bollnäs-Gävle...>

Det är ett evigt åkande. Svårt när man vill vara på flera ställen samtidigt. Snart slänger jag in lite Sundsvall och Stockholm i den där ekvationen.
Min NeoPunk väska är med mig överallt, i den har jag allt för att jag ska klara mig några dygn på olika platser, innehållet varierar något beroende på vart jag sak men det som alltid finns med är:
-Mp3 spelaren, mitt sinnestillstånd skulle försämras kraftigt utan den.
-Bok, just nu Arvtagaren. Galet spännande och drakar!
-Pennor! Måste kunna rita om lusten skulle falla in
-Block, alltid nice att teckna på rena papper.
-Smink, så man kan se fräsch ut var än man skulle lyckas hamna.
-Mobilladdare
-MacGyversaker, som tex säkernetsnålar, hårnålar och andra småprylar man kan tänka sig behöva ibland.

Tack vare dom sakerna överlever jag rätt länge på ett tåg eller i en buss, trots skrikande ungar, alkisar, pratsamma fjortisar, svett och rökluktande gubbar, vart jag än är på väg ^^ Nämnde jag skrikande barn?...

Älskar dock av någon anledning att åka tåg, det har en lugnande effekt på något vis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0