Getaway Rock Festival...

Åh vilken härlig helg! Älskar festivallivet! Musiken, folket och upplevelserna, allt gör det så fantastisk!
Men ska man försöka analysera helgen måste jag säga att Lillasyster nog var bäst, Rasied Fist hade coolaste showen, och det enda bandet jag såg som använde pyro(?)
Även Ghost var en upplevelse, otroligt obehagliga *haha* Även om kanske deras show varit ännu häftigare i en mörk lokal istället för den tidiga sommarnatten.
Backstone Cherry och Engel leverade båda på Red Stage, och August Burns Red var nog festivalens glada överraskning.
Det är festivalen i korthet, har över 500 fotografier och mängder av minnen nu efter denna helg.
Alla bilder kommer så småning om upp på pixbox.



Vill tacka alla för en otrolig helg. Lina min rocksyster i nöd och lust framför allt.

Kommentarer
Postat av: Lina

Sara min rocksyster i nöd och lust! <3

2012-07-14 @ 23:31:36
URL: http://cenntia.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0