Hästar hästar och skola...

Galet fullt upp just nu. Hinner inte med någonting känns det som.
Chefen är i Thailand så nu bossar jag runt i stallet.
Hittills har allt gått jätte bra, väldigt mycket att göra men det är kul också.

Lomen lyckades vinna på Gävle i tisdags vilket var en stor överaskning! Han tog inte ett felsteg och sköte sig utmärkt! Sällan jag jobbat så hårt över upploppet för någon häst.
Dagen efter åkte jag till Solvalla med Mark, han och Jenny gjorde som vanligt sitt jobb och blev trea! Jag var supernöjd sen jag knappt trodde vi skulle få pengar efter att fått startlistan, och han gick snabbare då än vad han gjorde för vagn sist. Fler Montélopp blir det alltså. Hoppas verkligen det här får fortsätta..

Efter den här veckan är jag rätt färdig, men jag har en deadline på måndag som jag måste fixa först innan jag får vila.


Bilden från i somras när Lomen vann med Janne på Bollnäs, saxat ur Ljusnan.

På söndag ska jag på Uppsala Comix, hoppas att hitta lite inspiration och att det blir en rolig dag, sen blir det hästar igen på måndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0