Rise Against II!

Ljudet var kasst men bandet var grymt! Det är en bra summering.
Tim McIlrath har en underbar röst! Älskar det här bandet av många anledningar, men framför allt att deras låtar handlar om att "change the world" istället för "fuck the world". Bra texter och melodiösmusik blir en perfekt kombo.

Dom körde en väldigt bra variation av gamla och nya låtar. Blev nog gladast av att höra "Blood to Bleed" och den akustiska versionen av "audiens of one" (den var fantastiskt) och sen avslutade dom "Savior" i en jävligt grym version! Då var både ljudet, bandet och publiken som bäst.

Tyvärr glömde jag ladda batteriet till min kamera så det blev dåligt med bilder *snyft* Men några iaf...






Och dagen efter brände jag 600:- i Comic Heaven på ett gäng seriealbum, life is good *haha*
Mot Bollnäs och hästarna nu..

Måste självklart berömma och tacka Herr Premler för vistelsen. Det var röj! Han fixade allt! Framför allt mat, vilket jag var väldigt tacksam för! Grym kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0