General 2012

Har legat utslagen i världens förkylning efter Nollningen och inte orkat gjort så mycket annat än att vila.
Nollningen var som jag hade föreställt mig: fantastisk, jobbig, svettig, galet, otroligt och helt otroligt roligt!
Hann med att drick en hel del alkohol, piska upp både nollor och andra, träffa skändare och överfogdar, få galet många skavsår och se en hel del galenskaper.
Hade absolut mest med puls när vi gick in i klassrummet för att hämta nollorna och sen för "strippen"
 
Presenterar en hel hög med bilder iaf:
 
Har verkligen njutit av att känna mig som en rockstar! *haha*
Får se vart jag publicerar dom andra bilderna, kommer länkar så småning om..
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0