Classic Masquerade...

Är i Gävle och jobbar på skoluppgifterna just nu, försöker även hinna med att umgås med alla härliga här nere.
Passade även på att göra en utsvävning på Kåren med Oscar och Anders, Dase-folk och några andra trevliga.
Det var klassisk maskerad-tema på kvällen. Älskar när man får chans att klä upp sig och spöka ut sig!
Det var glitter och fjädrar över allt!
Jag hade tänkt att göra så mycket mer med min mask, men tiden räckte inte till, så det väldigt spontant och massa hårnålar, men det satt kvar hela kvällen, trots att vi spenderade större delen av kvällen på dansgolvet.
 
Jag hade kameran med men tyvärr blev det så ont om tid att vi inte hann foto något. Vi kom inte till förfesten för än klockan var 22 och 23 skulle vi gå till Kåren, så det försvann i dimman, men har några bilder tog jag innan jag gick hemifrån:
 
Nu, dagen efter, är det glitter över hela lägenheten..
Dags att ta tag i uppgifterna nu
Ja just det! Jag gjorde om mina skor också: Ett par helsvarta pumps fick guldfärg och glitter på sig.
Så lätt och dom ser så mycket snyggare ut just nu!
Först spaschade jag guld akrylfärg på dom med en pensel, och innan färgen hann torka hällde jag på mängder med glitter: Klart!
Sen avslutade jag med ett lager hårspray, och efter en helkväll på krogen så ser det fortfarande lika bra ut!
 
 

Kommentarer
Postat av: ellinor

men fan vad kul! och skorna, sjukt snyggt :D

2013-04-06 @ 14:48:59
URL: http://ellinorbloggaribland.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0