Dimmig helg...

Vaknade tidigt i morse och mådde inte som någon prinsessa. Man mådde som man förtjänade men jag skyller allt på NiZses bål. Den var knappast gjord på saft och frukterna var nästan inte ätbara, det var bara sprit i dom. Alla som känner mig vet hur flummig jag kan blir på sprit också *hehe*

 

Shit vilken kväll det var överhuvudtaget!

Allt började med förfest hemma hos NiZse och hon bjöd på Dildoparty! Jag måste erkänna att jag var lite nervös när jag cyklade dit (första cykelturen för i år också!) Visste inte vad som väntade och vad som skulle hända riktigt...

Men efter några glas bål så var man på G *hehe*

Tjejen som kom hade en resväska full med dildos, piskor, latexlakan ja gud vet allt vad hon hade med sig.

Efteråt hade vi en diskussion om varför så många saker föreställer djur, kaniner och delfiner mm Lite skumt kan man tycka.

Kvällen fortsatte med ölspel innan vi drog ner på stan. Jag och Frida cyklade ner på Sportbaren och kollade läget innan vi drog vidare på Tranan.

Fulla som ljus båda två *hehe*

Det är lite dimmigt efter det men jag minns att det var ganska lite folk men dom få som var där räckte för att jag skulle ha trevligt iaf. Såg knappt till Frida och gänget där inne. Dansade några låtar med dom i början sen hamnade jag vid spelautomaterna och puben. Pratade bort hela kvällen. Den bara flög fram och plötsligt så stängde dom. Vela inte att kvällen skulle ta slut, hade så kul! Synd att jag tappade bort lite folk bara. Måste bjuda igen Daniel senare och tacka för drinken.

På väg hem hade jag nästan glömt bort att jag cyklat ner och vart jag hade ställt den hade jag helt glömt bort men det löste sig tillslut, den stod utanför Sportbaren där jag lämnat den *hehe*

 

Har bara flummat hela dagen nu. Käkat kina mat och sen kollat på film med Frida och flummat ännu mer. Suger att det är måndag i morgon. Hoppas på bra väder och sol. Är inte laddad för någonting just nu, är bara väldigt rastlös just nu, men måndagen är oundviklig hur mycket man än försöker undvika den och kämpar emot...

 

*rock on*

 

Lyssnar på: Renegade Five - Running In Your Vains...på repeat!



Kommentarer
Postat av: NiZse

Haha ja men det var väl en fin drink, du jag o hans-e o fia blev iallafall ganska fulla o glada... MOhahah kanske lite väl mye sprit då kanske...men det tänker jag inte erkänna

2008-04-15 @ 14:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0