Singel...

Vi losade matchen, 5-3 till Brunflo blev det. Finns inte så mycket att säga om den. Vi hade lite oflyt, drog på oss onödigt utvisningar och sköt i stolparna istället för i mål...

Krokom kommer att få sota för det.

Hatar att förlora.

 

Men nåt jag hatar nästan lika mycket är kommentaren: "Va? Är du singel? Varför de?" eller "varför har inte du nån kille?"

Det slår aldrig fel. Varje gång man går ut, minst en gång varje kväll.

Vissa gånger vill jag bara slå dom...blir så jävla less. What?s the big deal?

Brukar svara att jag inte har hittat nån jag står ut med länge än tio minuter eller nåt annat vitsigt, men helst vill dom ha en lång förklaring...

 

Jag har ingen lust att kasta mig in ett förhållande bara för att ha ett förhållande.

Ibland funderar jag om andra är rädd för att vara ensamma, som hoppar från kille till kille, tjej till tjej. Vad får man ut av det? Det förra förhållandet har knappt tagit slut förens det andra börjat...om det går så fort kan man då ha älskat den personen så mycket som man säger att man gjorde? I ett förhållande som tex höll 3-4 månader?

I min bok kan man inte det...men kanske andra har så stora hjärtan att dom får plats med att älska alla.

En polare sa en gång att "man måste kyssa många grodor innan man hittar sin prins", därför kunde hon gå in i förhållanden utan att vara riktigt kär, fungerade det inte var det bara att göra slut, hade hon tur så blev han en prins...Hon är singel just nu.

En annan sa att "det finns många fiskar i sjön, mister man en så finns det fler" Han är sambo just nu så kanske har han lyckats hova in sin fångst.

That's their way...

Jag vet inte riktigt, är inte så nog egentligen, ett klick är det enda som behövs. Bara att det känns rätt just då och nu, vad som händer sen är en annan fråga. Måste det vara så komplicerat?

Förstår inte varför folk stressar, visserligen flyger tiden fram men varför skynda sig? Folk förlovar sig hit och dit, flyttar ihop och skaffar barn på mindre än ett år. Det känns som om att i framtiden kommer det att finnas många skilsmässobarn...

Livet går så fort så varför inte röja och ha kul medan man kan? Varför vill man skynda sig med att bli vuxen? Den tiden kommer ändå vare sig man vill det eller inte känns det som.

Jag är inte så stressad av mig men andra tjatar och stressar på en istället.

Tänk om det kunde vara lite mer som i filmerna eller böckerna istället. Det goda som segrar över det onda, evig kärlek, prinsen på sin vita springare osv *ler*

 

Blev nästan djup här in på småtimmarna *hehe* Måste sova nu och ladda inför matchen mot Krokom


 image41

 

*rock on*

 

Lyssnar på just nu, det enda man behöver:

STORM LARGE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0