Julen 2009...

Julen kom och gick. För en gångs skull flöt den på riktigt bra. Bortsett från att jag hostar värre än den värsta kedjerökaren. Har träningsvärk i magen och ont i bröstet för att jag hosar så mycket *värdelöst*

Firade som vanligt hemma hos mina föräldrar hemma i Rengsjö. Maten smakade lika gott som vanligt och alla i hela släkten dök upp. Kollade på Kalle och åt mängder av julgodis. Mammas riskakor är bäst! Vid sju öppnade vi julklapparna, måste erkänna att jag blev lite besviken till att börja med. Fick mycket rammel och inget jag önskade mig bortsätt från en Babyliss iCurl. Ja, jag vet att man ska vara tacksam...men vem blir glad av att få strumpor? och när dom lägger ner mer energi på att ge lillebrors tjej en massa presenter, och när vi får lika grejer...känns lite opersonligt men men...

Efteråt satt jag och funderade vad jag hade fått av lillebror och insåg att jag inte fått nåt... men tänkte bara "jaja han fick ju inget speciellt av mig heller". Då kommer han och slänger ett paket i knät på mig, tejpat till tusen.
Där i låg en dosa till hans Wii!!
Jag fick hans hela spelkonsol, sen han skulle skaffa sig ett playstation i stället. Jäklar vad glad jag blev! Bästa presenten, blev lite gladare efter det *haha*

Juldagen firade vi på Tuppens. Sjukt mycket folk. 1200 biljetter sålda, men undrar om det inte var mer folk än så. Dansade hela kvällen. Det är första gången man inte blir utsläppt från en krog! Dom stängde egentligen 2 men vi kom inte ut förän efter tre! Det var kaos i gardroben som slutade med att folk svimmade å fick hämtas på bår. Tillslut var dom tvungen att knäppa på musiken igen och bjuda på vatten å läsk i baren, men jäklar vad kul det var på dansgolvet då! Det gick ingen större nöd på oss. Vi röjde till E-Type och annan schysst 90-tals musik.
Mat på Max sen sussade man sött, vaknade med värkande fötter *hehe*

Bilder från julhelgen:




*rock on*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0