Who's a Rockstar? I am...

Går var det den roligaste kvällen på väldigt länge!! Lord all mighty!!
Jag skulle vara en perfekt rockstjärna bortsätt från att jag inte dricker JD *haha*

Allt började med en lite lagfest ute i Runemo, det var bara jag och Medvik från Bollnäs, vilket var väldigt tråkigt, restn var Alftafolk. Började med bål som bestod av Piggilinglassar och vindruvor och massa sprit, innan vi fortsatte med ölspelet. Så jäkla glad att jag inte fick det sista esset och var tvungen att svepa glaset mitt på bordet! Då har jag nog aldrig kommit därifrån. Fridas svar när hon hörde att jag drack sprit: Fyfan nu kommer du bli odräglig! *haha*

Senare rullade vi ner till Tranan och spanade in Billion Dollar Babies. Jag säger bara:SWEEET!
Det var nästan folktomt på Tranan men när dom körde sista låten tyckte jag det var riktigt bra drag på alla där inne. Så jäkla kul när det kommer bra liveband till stan.
Vi blev kvar tills Tranan stängde och sen hamnade vi på efterfest med bandet på deras hotell. Riktigt roliga killar!
Det lustiga är att i alla band så faller Frida alltid för trummisarna och jag för gitarristen eller bassisten *haha* Plus att jag har nån svaghet för killar med kajalpenna.
Vid fem tiden rullade jag hemmåt till Gärdet igen. Somnade nöjd i min säng, trots att den gungade som en finlandsfärja, eller så var det bara mitt huvud *smile*

Kommer Billion Dollar Babies till stan ska ni absolut gå iväg och kolla in dom. Ni lär inte bli besvikna.


*rock on*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0