Warpen och ännu en helg har gått..

I fredags var det avslutningsfest med världens härligaste lag. Vi åkte på en mysig tur med M/S Warpen. Vädret och saknaden av flera personer var det enda som drog ner stämningen något.
Det var frågesport, allsång och artistuppträdande på hög nivå som gällde.
Utan det här laget skulle livet vara bra mycket tråkigare.
När Warpen lade till vid bryggan begav vi oss till Sport In där vi fortsatte stimma på..Strax efter klockan ett var jag hemma, var tvungen att kliva upp och jobba, annars har jag kunnat stanna mycket längre.

Hoppas verkligen man får återse så många som möjligt till hösten..hoppas att jag kan fortsätta spela också, annars kommer det bli väldigt tomt...<3

För alla bilder--> PIXBOX

Resten av helgen blev bara en dimma. Försöker hitta energi till att hitta lösningar till alla problem. Hoppas verkligen på konstskolan, även om mina föräldrar tycker det är en dålig idé..
Vill ha ett kreativt jobb. Dom skulle föredra att jag söker jobb på ICA eller nåt. Dom förstår inte att villa-vovve-volvo-livet inte är nåt för mig. Vill så mycket mer! Men alla ord får mig att tveka..

I morgon åker Mark..Hjärtat brast ännu lite till när jag fick höra det. Jag veeet att det "bara" är en häst men han har varit en sån stor del i mitt liv så länge. Kommer bli så tomt..Nu ekar det i stallet *suck*

Behöver verkligen lite positiv energi just nu.

*rock on*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0