The Baseballs...

Början på en ny vecka och jag längtar redan till helgen...
Helgen som var var juh helt överlägsen. Tänk vad lite som behövs egentligen, och nykter var jag hela helgen också. Det var ett tag sen *hehe*
Men jag ska erkänna att det ryckte ordentligt i dansföttern och partynerven på lördagkväll, men det gick över tillslut. Nu längtar jag bara till lördag så man får skaka rumpa med hela gänget.
Lyssna på The Baseballs och försök sitta still, jag kan inte iaf *smile*

Umbrella - The Baseballs

Tysk rockband som lirar stört sköna covers på kända låtar. Hörde dom första gången på Tuppens för några månader sedan, tog ett tag sen innan jag lyckades lista ut vilka dom var, men nu så.

*rock on*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0