Hardcore Superstar...

Det är väldigt sent och snart ska jag upp och jobba...men jag kan inte sova. Sitter och lyssnar på musik istället.

Älskar Hardcore
Superstars nya album! Så många bra låtar, än så länge är "Last call for alcohol" och "Run to your Mama" dom bästa.
Run to your Mama får mig att rysa ända in i själen. Jocke har en sån fantastisk röst!!
I Januari kommer dom till Tranan *längtar*

Ikväll har jag hängt inne i stan tillsammans med Madde, Linn och Victor från klassen och några av deras polare. Har haft grymt trevligt och roligt. Synd man var tvungen att vara nykter bara och inte kunde följa med *suck*

I morgon har vi match också, ska försöka hinna både jobba och spela men det blir nog svårt. Jag trodde matchen började tre men den började halv ett i stället! Kommer bli grymt stressigt men jag ska försöka iaf..Väskan och klubborna är packade, bara att hoppas att hästarna sköter sig! och att det inte kommer två meter snö!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0