Nåt att längta till...

Det känns som om den här veckan har all potensial att bli riktigt bra:
Målning på skolschemat hela veckan, även om kanske inte måla flyttkartonger är så kul är det bättre än tex form som inte är min grej..
Sen är det Harry Potter premiär på bio och på fredag kommer massa härliga Bollnäs bor hit!
Vad jag vet just nu så ska iaf Frida och Gugge sova här då, sen kanske det ökar på lördagen med Niklas och någon till..Allt som allt så kommer det vara extremt många Bollnäsbor här uppe, närmare 10 st! *happy*
På lördagen ska vi vara på Nöjeshallen och leka hela dagen, sen blir det innebandymatch för mig i Timrå, får se hur många som följer med och tittar på. Kvällen sen blir det party a'la Sundsvall style!
Kan inte göra annat än att längta!


I helgen kommer alltså världens bästa Erica, Gugge och Källänge till Svall!

Bilden är tagen den 23 mars i år och en av dom första gångerna vi grillade för året!


Kommentarer
Postat av: johan Källänge

Fan va nice, att vi inte gör sånt där oftare! :P



Syns till helgen! :D

2010-11-18 @ 22:17:09
Postat av: Roos

Jag vet! Men snart kommer ni, och snart får vi plocka fram grillen igen:)

2010-11-18 @ 23:09:32
URL: http://lasayo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0