Gamla tider...

Sen Sigge, med flera, inte har Facebook anser jag att det är min skyldighet att publicera den här bilden som Åsa gjort!
Den är lite gammal kanske, men jag skrattade så tårarna rann *haha* Fan vad jag saknar detta lag!
Bollnäs/Hertsjö/Alfta vi var dom bästa <3



Laddar för match nu där jag ska få möta Vickan med mfl. Det känns fortfarande fel att möta dom..Normalt sett så skulle det inte vara så konstigt att spela mot gamla lagkamrater, men med allt vi gick igenom tillsammans, både på och utanför plan, under vår långa tid så är det känsligt. Så himla olika vi var, det var rosa schlager mot dödskallar och hårdrock, men innebandyn band oss samman och vårat lag hade en sammanhållning på plan som man sällan ser. Fan vad grym vi var pumor!
Dags att tagga nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0