Sommarlov...

Igår fyllde jag KIAn med väskor, tog E4an söder ut, och stannade inte förän jag kom till Söderhamn.
Där möte jag upp Källänge och Hjalle för en fika på Donken. Efteråt tog vi min crusin-oskuld när jag åkte med dom runt i Söderhman en sväng i Hjalles jätte stora Dodge Ram, och då menar jag jätte stor. Min bil såg ut som en radiobil bredvid den *haha*
Efter den svängomen tog jag riksväg 50 till Rengsjö där jag lastade av alla väskor. Packningen består av tre resväskor i olika storlekar, 2 bagar, 2 kassar, 1 handväska och några innebandyklubbor. Tror jag ska överleva ett tag hemma nu..
Senare rullade jag mot Alfta där det bjöds på bastu, film i form av den animerade "Rio" och övernattning på ett loft. "Sommarlovet" har inte kunna börjat mycket bättre än så här.

Ska bara jobba måndag och tisdag den här veckan, som det ser ut just nu iaf. I morgon är det trav på Rättvik också med tre stycken hästar. Bra med en mjuk start.

Feels good to be home...än så länge.
Ska se till att möblera om i min lilla Harry Potter skrubb bara..
Ikväll blir det söndags film med gänget som vanligt


KIAn också nöjd över att andas hälsingeluft igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0