N0llningen som var...

Här kommer ännu fler bilder från N0llningen! Har lånat dom av Jenny och Johan. För ovanlighetens skull hade jag inte med mig någon kamera, men det gick ju bra ändå. För att se alla bilder besök FB. Mycket nöje:


Första uppställning framför Generalerna, och besiktning av svans, malaj och bricka..


På Pubenpuben första kvällen


1) Skändarna och Generalerna. 2) General Big och Kukk. 3) Sara med sin fina blomma.


Nästan hela gänget på Kåren för första gången


1) Jag och Sara på utomhus efterfest 2) Rebecka med flaggan 3) Colt & Co med båten


Dom tappra sälarna: Rebecka, Kalle, Johan och Sara


1) Sälarna kämpar på 2) Tecknarstund i gräset 3) Vi på väg till finsittningen


Våra fina Phaddrar!


1) Fler fina Phaddrar 2) Generalerna civilklädda! 3) Vårat bord vid middagen!

...Det var det bästa, det bästa, det bästa jag har gjort! *haha*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0