Rysk Dekadens...

Har alltså varit på Rysk Dekadens fest! Och det kan vara bland det konstigaste jag varit på i mit liv *haha*
Slår man upp ordet dekadens står det: förfall, fördärv, fortskridning till (moralisk) undergång. Vilket detta var i allra högsta grad!
Den gick ut på ungefär följande: Ta på sig träningskläder (jag och Sara körde fake-Addidas) blingbling, sprit och taskig ryskbrytning. Sen ser man till att se lagom nergången och förfallen ut så är det klart! Några pimps och prostituerade dök även upp!
Sen håller man festen utomhus, i tex en lekpark (ja vi städade efter oss, inte jag men några andra iaf) och röjer till rysk-techno i stil med Xs Project - Tabletka *haha*

Det var helt oväntat extremt roligt! Och helt galet!

Dom flesta bilderna kommer från Oscar och Jenny:

Kalle, jag och Sara innan vi drog ut på festen.


Jag och Torgny russian style!


Jag, Jenny och Sara i ett intensivt samtal!


Hoes and Pimps


Russiandance!



Fritt citerat från Johanna:
" Blir första festen jag byter från finkjol och färgglada strumpbyxor till mysbrallor och träningsjacka"


Hoppas verkligen på fler såna här fester! Överlägset! Verkar som det är endast fantasin som sätter gränser här... Om det finns några


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0