Drömresor...

Längtar bort till andra platser. Finns mängder med platser och saker jag vill uppleva. Innan jag dör.
Nu nu vill jag inte vara här. Där jag är just nu.
Sitter som bäst och sammanställer någon slags "Hit-ska-jag-åka-lista".

Jag vill åka till Irland och hälsa på min "foster-familj" som jag lärde känna under månaden jag var där och jobbade på deras fullblods stuteri. Finns nog inget vackrare djur än ett engelskt fullblod.
Sen står Nya Zeeland högt upp på listan, jag vill spana på valar i Kaikoura, rida längs dom vita stränderna vid Bay of Islands.
Sen har vi USA, så stort och så mycket man vill se, från kust till kust, alla vanliga turistsaker till dom mer udda.
Vill gå i rocklegendernas fotspår på The Strip, se Grand Canyon, NHL i Madison Square Garden.....
Draculas slott i Rumäninen måste också besökas.
Storbritanninen, shoping i London, Helios hästar! Skottland!
I Italien vill jag framför allt besöka Cinque Terre, så galet vackert.
Uppleva Venedig, besöka Louvren i Paris, gå på Wacken i Tyskland! Galoppera på en Andalusier längs Spaniens stränder. Hela tiden dyker fler och fler platser upp som jag önskar hinna besöka.

Mycket hästar och mycket konst, har ett stort problem bara...Jag är så sjukt flygrädd!
Men jag börjar känna att sugen att resa är större än rädslan för att dö i en flygkrasch just nu.


Cinque Terre, Italien

Nya Zeeland

Jag på Holly och Ruth på Mayo i Mullingar, Irland.

Fälttävlan i Punchestown som vi besökt i Irland.
Irland♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0