Ovve-invigning...

Galet trött tjej här. Igår kväll somnade jag klockan nio (!) och vaknade dagen efter lagom till klockan skulle ringa.
Behöve verkligen den där sömnen tror jag..

I onsdags var det invigning av våra Ovvar. Jag hade förväntat mig nåt mycket värre än vad det var, tack och lov!
Så nu har vi äntligen våra fina Ovvar! Kvällen för övrigt var riktigt rolig på många vis, Baracken har fått sprittillstånd vilket märktes om man säger så *haha*

Annars sliter jag med alla skoluppgifter...och längtar till i morgon då det är Brynäs vs Frölunda och sen på kvällen ska jag röja med mina fina brudar där hemme och gå på Mustasch!

Yeah! Lagom coola vi är!



Ska bara sy dit namnet nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0