Daze..days...

Det är redan oktober...känns helt galet. September kändes kortare än vad februari någonsin gjort. 
Händer en hel del just nu, men trots det är livet väldigt likt det jag levde i våras. Åker som en jojo fram och tillbaka mellan Bollnäs och Gävle, trots den gråa, kalla hösten så känns allt lite roligare just nu.
Allt tack vare en speciell person.
 
Måste börja funder nu på vad som händer till våren så jag inte står helt handfallen då...känns både skrämmande och riktigt kul. Att få se vad vingarna håller för...
 
På söndag ska jag åka på Sjöslaget, Galexy-båten full med galna studenter och tre veckor senare ska jag åka på Bandit-kryssning med samma båt..Hoppas jag överlever..
 
Där i mellan kryssningarna är det Halloween också, planera kostymen för fullt. Dock är det slut på bra idéer i år. Så svårt att komma på nåt roligt och eget..Skoj ska det bli iaf.
 
 
 
*rock on*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0