Annandags final...

Slå slut, totalt utpumpad. Trodde nästan inte att jag skulle överleva dagen på jobbet.

Annandagens bravader höll på att bli för mycket. Julfinalen blev lång och hårt...

Var hemma strax före ett från Tuppens. Ett jätte tack till Källänge som var världens mest uppskattade person när han skjutsade hem mig.

Väl hemma var jag så otroligt hungrig att jag ställde mig och lagade makaroner. Minns inte sist jag lagade fylle-mat. Har nog inte gjort det på dom åren jag bott i den här lägenheten. Pratade med Malmö under tiden också. Var för pigg då för att sova ännu.

Sen när jag väl låg i sängen under mitt jätte fluffiga nya täcke somnade jag som en stock, ända till telefonen började ringa vid klockan fem... Då var det Fredrik och hans polare som satt och bastade. Dom var i toppform till skillnad mot en annan, hade kunna strypt dom!

 

Som tur var gick timmarna på jobbet fort. Blev överlycklig när jag äntligen fick luta i kull mig på soffan framför TVn tillsammans med mina nya svarta tofflor och min döskalle filt. Försökte läsa några kapitel ur Harry Potter men var tvungen att ge upp när orden bara dansade runt på sidorna. John Blund kom förbi och några timmar försvann i mörkret.

 

Det var riktigt kul på Tuppens iaf. Tappade dock partyhumöret någonstans på dansgolvet efter ett tag... Kände mig som femte hjulet. Kunde inte riktigt slappna av heller, tänkte hela tiden på jobbet dagen efter...

Träffade mängder av kändisar igår. Det var det som fick upp humöret igen. Roligast var det att träffa Engan, Fredrik och G. Blev så glad av att se dom!

Mallan och Sigge var också rejält glada. Skulle kunna räkna upp mer folk...

Saknade några stycken där, speciellt en person.

Undrar hur många det var där inne egentligen... fast det har inte spelat någon roll om det var mycket eller lite. Bara att vara på Tuppens igen var grymt!

 

Så var julen över den här gången, det här året, och fort gick det *sucka*

Ska bara ta det lugnt fram till nyår nu. Vet inte vad som händer då. Hade ju planerat att åka till Hudik men jag kanske måste ändra planerna *sucka*

Orkar inte bry mig just nu, tänker bädda ner mig framför en film och vägra röra på mig!

Bilder från allt julfirande kommer upp på Pixbox, förhoppningsvis i morgon...


*rock on*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0