Så var det dags...

I morgon bär det av. Klockan åtta sätter jag och Emma oss på bussen på väg ner till Stockholm!
Som jag längtar!

Jätte trött just nu och hoppas att jag har packat allt. Jag har en ovanligt liten väska med mig och allt har fått plats i den så jag är lite orolig...men jag har även med mig en ryggsäck och en handväska också *smile*

Kommer nog att få träningsvärk i morgon. Det var ovanligt hårt på träningen idag. Vi började med lite skottövningar på ena sidan och på den andra körde vi tester. Testet gick ut på att man skulle löpa från en kon nere i hörnet bakom mål och sen upp till en linge där bollarna låg, skjuta på mål, springa ner, vända och upp igen. 10 Bollar låg uppradade på en linje.
Jag hatar såna där tester, blir så nervös...men det var bara att bita ihop och köra. Dom första fem gick bra sen började det bli jobbigt. På dom två sista vändorna hade jag sån otrolig mjölksyra i benen. När jag äntligen gick i mål slängde jag mig på golvet och det kändes som om hjärtat skulle hoppa hur bröstkorgen.
Måste säga att jag var ganska nöjd med mig själv: Av tio skott satt alla på mål utom ett och det blev två mål. Klart godkänt.
Testet var så klart personligt, men när Johan läste upp tiderna så hade jag den bästa tiden! Blev lite glad då *smile*
Om jag inte minns helt fel så gjorde jag testet på 1.13 eller 1.14, men det var väldigt jämt med tiderna överlag.
Kul men jobbigt...efter det så spelade vi resten av tiden.

Fick klart idag också att det blir cup i Tumba den 3-4 maj! Allt är betalt och Pecka skulle boka hotell nu. Kul med en cup så här på våren när serien och allt annat är klart.

Lär nog gå och sova nu. Klockan närmar sig halv tolv...Kameran och MP3 är laddade.
Stockholm i morgon! Weeeeiii!

*rock on*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0